2015. február 23., hétfő

Prológus


A nevem Sisi King.

De hogy is hívnak igazából? Azt senki sem tudja, csak is én és néhány ember - pontosabban négy -.
- Sisi készülnöd kell! Hat perced van hátra! - szól be egy statiszta, amit a sminkesem és én is csak bólintással jutalmazunk. Felteszi rám a szőke hajzuhatagot, ami jelen esetben azt mutatja: nem az én hajam. Maszkomat is felteszi, ami nem takarja egész arcom csak egy részét. Néha úgy is emlegetnek, mint egy Fantomot. Pedig ha tudnák, hogy csak egy londoni 17 éves lány vagyok... De nem tudják. Évek óta a hazugságaimba bújok el és még sosem adtam fel, vagy inogtam meg. Most sem lesz másképp.
A hazugságok. Legtöbbször ez vagyok én. Egy hatalmas adag hazugság. Kettős életet élek, de néha már én magam sem tudom melyik is az igazi. Vagy éppen, hogy melyiket is élném szívesebben, melyik tesz boldogabbá.
Nina Weyble egy 17 éves egyetemista, szürke kisegér, félénk lány élete, kit apja elhagyott, anyja pedig messze él tőle, és alig vannak barátai. Unokanővére a legjobb barátnője, de igazából neki is hazudik folyvást.
Vagy Sisi King a 20 éves lány élete kit már három éve ismer a világ, de senki sem tudja, hogy is néz ki valójában és milyen is.
Mindenki azt hiszi, ismer. De nem. Senki, ismétlem, senki sem ismer! Az életem csak hazugság. Hazugságok, amiből egy másik életet építettem fel. Egy másik csodálatos, mégis bonyolult életet.


Nina Weyble vagyis, alkalmanként Sisi King vagyok. Egy profi hazug, és énekes vagyok. Hallgasd hát történetem!



2 megjegyzés:

  1. Már most imádom! :* ♥ ♥ ☺ ♥ ♥ Sajnos még nem tudok hosszú komit hozzáfűzni, de majd a továbbiakban bepótolom :)) ♥ ♥ Alig várom már az első részt! ♥ ♥ ♥ Imádlak Petra! ♥ ♥ ♥ :) :* xoxo IL

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) Amint tudom hozom a kövi részt! :* <3 <3 <3 <3 :D
      Puszi! :*

      Törlés